Osaühingu raamatupidamisteenus

Osaühingu raamatupidamisteenus sisaldab igapäevaste raamatupidamiskannete tegemist, maksudeklaratsioonide tegemist, põhivara arvestust, palgaarvestust jne.

Kõik äriühingud on raamatupidamiskohuslased ja peavad pidama tekkepõhist arvestust st registreerima oma äritegevuse käigus toimunud tehingud raamatupidamisregistrites olenemata sellest kas nende tehingute eest on raha makstud või laekunud.

Väikesele ja keskmise suurusega ettevõttele võib olla otstarbekas osta raamatupidamisteenust sisse.

Osaühingu raamatupidamisteenuse hinna määrab algdokumentide maht ning juurde ostetavad lisateenused. Näiteks ettevõttel, mis on registreeritud käibemaksukohuslaseks on vaja esitada igakuiselt Maksu-ja Tolliametile käibedeklaratsioone, palgasaajate korral on vaja esitada maksudeklaratsioone, EL-is kaupu või teenuseid müües on vaja esitada ühendusesiseseid aruandeid jne.

Meie raamatupidamisbüroo pakub kahte arvestusmeetodit:

  • kannete arv ehk mahupõhine arvestus;
  • kindel kuutasu

Mahupõhine  tasu sobib eelkõige alustavale või väiksemale ettevõttele, kellel on vähe dokumente. Raamatupidamisteenuse eest makstav tasu kujuneb kannete arvust perioodis ning juurde ostetud lisateenusest.  Antud meetodi miinuseks on see, et ettevõtte juhtkond ei saa ette prognoosida raamatupidamisteenuse maksumust.

Kindla kuutasu peaksid valima ettevõtted, kus on igakuiselt palju dokumente, lisaks on vaja teostada mitme inimese palgaarvestus, esitada deklaratsioone ja muid seadusest tulenevaid aruandeid erinevatele asutustele. Kuutasu suurus määratakse läbirääkimiste käigus igale ettevõttele personaalselt.

Iga kliendiga sõlmitakse leping.

Raamatupidamisteenuse hinnakiri osaühingutele

kuni 25 kannet1 30€
26-50 60€
51-60 70€
61-70 80€
71-80 90€
81-90 100€
91-100 110€
101-110 120€
111- kokkuleppel
Raamatupidamisteenus sisaldab:
  • algdokumentide kontroll ja sisestamine progammi;
  • sularaha arvestus (kassa sisse/välja);
  • arveldused aruandvate isikutega;
  • põhivara arvestus;
  • ostu-müügireskontro;
  • igakuine aruandlus ettevõtte esindajale e-postiga;
  • konsultatsioon

1 kanne= 1 dokument (nt ostuarve, müügiarve, sularahatsekk, palgaleht). Ühe dokumendi sisestamisel raamatupidamisprogrammi moodustub 2 kannet: üks on dokumendi registreerimine ja teine selle tasumise/ laekumise kanne pangas või kassas). 

Hindadele lisandub käibemaks 20%.

Lisateenused

Palgaarvestus 2,50€/in
Majandusaasta aruanne al 64€
Maksudeklaratsioonid 10€
Statistikaaruanne 20€
Pangatoimingud 0,20€/tk
Vanade perioodide korrastamine kokkuleppel

Hindadele lisandub käibemaks 20%.

Selleks, et saaksime Teile teha võimalikult täpse personaalse  hinnapakkumise palume Teil helistada tel +372 50 34 410, kirjutada e-posti aadressile info@kermarc.ee või täita hinnapäringuvorm SIIT