Raamatupidamine osaühingule

Raamatupidamine osaühingule – professionaalne, paindlik ja digitaalselt toimiv teenus

Raamatupidamine osaühingule ei pea olema keeruline. Kui juhid osaühingut, siis tead, kui tähtis on, et raamatupidamine oleks korras ja usaldusväärne. Kermarc Raamatupidamisteenused OÜ pakub raamatupidamisteenust just väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele, kelle jaoks on oluline, et dokumentide esitamine oleks lihtne ja suhtlus selge.

Meie teenus on täielikult digitaalne ning toimib kõikjal Eestis. See tähendab, et raamatupidamine osaühingule on kättesaadav sõltumata ettevõtte asukohast. Kasutame tööks kaasaegset ja usaldusväärset tarkvara.

 

Milliseid raamatupidamisteenuseid osaühingule pakume?

  • Igakuine raamatupidamine (müügi- ja ostuarved, pangatehingud);
  • TSD ja KMD deklaratsioonide esitamine;
  • Majandusaasta aruande koostamine ja esitamine;
  • Konsultatsioon ja jooksva info jagamine juhatusele;
  • Palgaarvestus;
  • Vajadusel ka varasemate perioodide korrastamine.

Kõik teenused sisaldavad lisaks andmesisestusele ka tuge ettevõtte vajaduste mõistmisel. Raamatupidamine osaühingule tähendab meie jaoks usaldusväärset ja stabiilset koostööd, mille käigus hoiame Sinu finantsid pidevalt kontrolli all.

 

Kes meie teenust kasutavad?

  • Ettevõtted, kellel ei ole mõistlik palgata täiskohaga raamatupidajat;
  • Väikeettevõtted, kus juhatuse liige tegeleb ka müügi ja kliendisuhtlusega;
  • Osaühingud, kes soovivad keskenduda oma äritegevusele ja usaldada numbriline pool professionaalile.

Miks eelistatakse Kermarc Raamatupidamisteenused OÜ?

  • Teenust osutab kogenud raamatupidaja, kellega saad alati otsekontakti;
  • Töö on täpne, õigeaegne ja vastab kehtivatele nõuetele;
  • Võid valida, kas soovid olla protsessis aktiivsem või anda kogu vastutuse meie kätte;
  • Oleme keskendunud just väiksematele ettevõtetele – see on meie fookus ja tugevus.

Meie teenus on täielikult digitaalne ning toimib kõikjal Eestis. Kasutame tööks kaasaegset ja usaldusväärset tarkvara: Merit Aktiva raamatupidamiseks ning Merit Palk palgaarvestuseks. Costpocket on abiks tsekkide pildistamiseks ja raamatupidamistarkvarasse saatmiseks.

 

Kuidas alustada koostööd?

📩 Täida hinnapäringu vorm  SIIN – vastame tavaliselt 1 tööpäeva jooksul. Soovime enne töö alustamist mõista Sinu ettevõtte tegevusvaldkonda, dokumentide mahtu ja vajadusi, et pakkuda just Sinu osaühingule sobivaimat raamatupidamisteenust.

 

Raamatupidamisteenuse hinnakiri osaühingule

kuni 25 kannet

(minimaalne tasu)

45€
kuni 50 kannet 2,50€/ kanne
kuni 100 kannet 2,30€/ kanne
kuni 150 kannet 2,10€/ kanne
kuni 200 kannet 1,90€/ kanne
kuni 250 kannet 1.70€/ kanne
kuni 300 kannet 1,50€/ kanne
kuni 350 kannet 1,30€/ kanne
alates 351… kokkuleppel
Raamatupidamisteenus sisaldab:
  • algdokumentide kontroll ja sisestamine progammi;
  • sularaha arvestus (kassa sisse/välja);
  • arveldused aruandvate isikutega;
  • põhivara arvestus;
  • ostu-müügireskontro;
  • igakuine aruandlus ettevõtte esindajale e-postiga;
  • konsultatsioon;
  • Costpocketi 1 kasutaja paberkandjal dokumentide pildistamiseks.

Hindadele lisandub käibemaks 22%.

Lisateenused

Palgaarvestus 6,67€/in
Majandusaasta aruanne al 70€
Maksudeklaratsioonid 10€
Statistikaaruanne 20€/tk
Pangatoimingud 0,20€/tk
Vanade perioodide korrastamine kokkuleppel
Müügiarvete koostamine raamatupidaja poolt 3€/tk
Müügiarvete koostamine Merit Aktivas kliendi poolt 0€/tk

Hindadele lisandub käibemaks 22%.