Raamatupidamisteenus osaühingule on suunatud eelkõige väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele, kelle raamatupidamise korraldamine nõuab vähem, kui ühe täiskohaga raamatupidaja palkamine ning sellest teenusest tekib reaalne rahaline kokkuhoid. Raamatupidamisteenus osaühingule selles füüsikalises mõttes korraldatakse raamatupidamisteenust pakkuvas firmas.
Ettevõtte juhi ülesandeks on kokku koguda perioodi dokumendid, mille alusel raamatupidaja sisestab andmed raamatupidamistarkvarasse ning mille alusel koostatakse hiljem aruanded ettevõtte juhtkonnale, Maksu- ja Tolliametile, Statistikaametile ning teistele kokkulepitud osapooltele. Kui klient soovib, teostab raamatupidaja ka pangamakseid ning muid arvepidamise ning finantsjuhtimisega seotud töid, aidates selliselt ettevõtjal keskenduda oma põhitegevusele.
Dokumendivahetus toimub vastavalt kokkuleppele. Raamatupidajale saab soovi korral tuua dokumendid ise kohale, saab saata postiga, kulleriga või e-posti teel või kasutada arvete edastamiseks programmi Costpocket. Soovi korral saab klient kasutada raamatupidamisbüroo tarkvara müügiarvete koostamiseks ja edastamiseks enda klientidele. Raamatupidamistarkvaras arvete koostamine kliendi poolt ja ostuarvete ja tšekkide edastamine Costpocketit kasutades on raamatupidamine 100% paberivaba.
Teenuse hind kujuneb mahupõhiselt ehk kannete arvu alusel.
Kannete arv saadakse, kui liidetakse kokku kõik müügiarved, ostuarved, kulutšekid, pangaväljavõtte read ja saadakse kannete arv.
Näiteks:
5 müügiarvet;
Thank you for reading this post, don’t forget to subscribe!
3 ostuarvet;
pangaväljavõttes on 10 rida;
ei ole ühtegi palgasaajat;
Selliste andmete alusel tekib raamatupidamisprogrammi 18 kannet ning kuutasu on 40€+km.
5 müügiarvet;
3 ostuarvet;
16 ostustšekki, mis kõik on tasutud ettevõtte pangakaardiga;
1 palgasaaja;
pangaväljavõttes on 20 rida,
Selliste andmete alusel tekib raamatupidamisprogrammi 45 kannet (2€x45);
Deklarartsioonide esitamine Maksu- ja Tolliametile (TSD ja KMD) 2×10€;
Kokku on kuutasu 116,67€+km.
Kannete arvu suurendab lisaks ostu-ja müügiarvete kokku lugemisele ka palgaarvestuse kanded, põhivara amortisatsiooni kanded ja muud vajalikud korrigeerimised. Kannete täpse arvu saab raamatupidaja teada alles pärast perioodi andmete sisestamist raamatupidamistarkvarasse.
Arvestades iga ettevõtte eripära on ka raamatupidamisteenusele kuluv tasu erinev. Seetõttu on allpool toodud kannete arvud ja hinnad näitlikud. Kõige otstarbekam on saata hinnapäring kus palume kirjeldada, mis on Teie ettevõtte põhitegevusalaks ja milliseid teenuseid soovite osta raamatupidamisbüroolt. Hinnapäringu saab esitada ka kirjutades e-posti aadressile info@kermarc.ee või helistades telefonile +372 50 34410. Vajadusel võtab Raamatupidaja Teiege enne hinnapakkumise tegemist info täpsustamiseks ühendust. Vajaliku info olemasolul ei lähe pakkumise tegemiseks kauem kui üks tööpäev.
kuni 25 kannet | 40€/kuu |
kuni 50 kannet | 2€/ kanne |
kuni 100 kannet | 1,80€/ kanne |
kuni 150 kannet | 1,60€/ kanne |
kuni 200 kannet | 1,40€/ kanne |
kuni 250 kannet | 1.20€/ kanne |
kuni 300 kannet | 1€/ kanne |
kuni 350 kannet | 0,80€/ kanne |
alates 351… | kokkuleppel |
Raamatupidamisteenus sisaldab: |
|
Hindadele lisandub käibemaks 22%.
Palgaarvestus | 6,67€/in |
Majandusaasta aruanne | al 70€ |
Maksudeklaratsioonid | 10€ |
Statistikaaruanne | 20€/tk |
Pangatoimingud | 0,20€/tk |
Vanade perioodide korrastamine | kokkuleppel |
Müügiarvete koostamine raamatupidaja poolt | 3€/tk |
Müügiarvete koostamine Merit Aktivas kliendi poolt | 0€/tk |
Hindadele lisandub käibemaks 22%.