Raamatupidamisteenus osaühingule

Traditsiooniline raamatupidamisteenus osaühingule on suunatud eelkõige väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele, kelle raamatupidamise korraldamine nõuab vähem, kui ühe täiskohaga Raamatupidaja palkamine ning sellest teenusest tekib reaalne rahaline kokkuhoid. Raamatupidamisteenus osaühingule selles füüsikalises mõttes korraldatakse raamatupidamisteenust pakkuvas firmas.

Alustava ettevõtte ja väikeettevõtte raamatupidamine

Ettevõtte juhi ülesandeks on kokku koguda perioodi dokumendid, mille alusel Raamatupidaja sisestab andmed raamatupidamistarkvarasse ning mille alusel koostatakse hiljem aruanded ettevõtte juhtkonnale, Maksu- ja TolliametileStatistikaametile ning teistele kokkulepitud osapooltele. Kui klient soovib, teostab raamatupidaja ka pangamakseid ning muid arvepidamise ning finantsjuhtimisega seotud töid, aidates selliselt ettevõtjal keskenduda oma põhitegevusele.

Mugavus

Dokumendivahetus  toimub vastavalt kokkuleppele. Raamatupidajale saab soovi korral tuua dokumendid ise kohale, saab saata postiga, kulleriga või e-posti teel või kasutada arvete edastamiseks programmi Costpocket.  Soovi korral saab klient kasutada raamatupidamisbüroo tarkvara müügiarvete koostamiseks ja edastamiseks enda klientidele. Raamatupidamistarkvaras arvete koostamine kliendi poolt ja ostuarvete ja tšekkide edastamine Costpocketit kasutades  on raamatupidamine 100% paberivaba.

Hinnad

Teenuse hinnad kujunevad põhiliselt kahel viisil- mahupõhine ehk dokumentide kogusel põhinev arvestusmeetod või kindlal kuutasul põhinev arvestusmeetod.

Mahupõhise ehk dokumentide kogusel põhineva arvestusmeetodi korral liidetakse kokku kõik müügiarved, ostuarved, kulutšekid, pangaväljavõtte read ja saadakse kannete arv.

  • Näiteks: 5 müügiarvet, 3 ostuarvet (eeldusel, et müügiarved laekuvad samas kuus ja ostuarved tasutakse samas kuus), pangaväljavõttes on 10 rida  ning see ettevõte ei ole käibemaksukohuslane ning samuti ei ole ühtegi palgasaajat tasub raamatupidamisteenuse eest 40€+km. Selliste andmete alusel tekib raamatupidamsiprogrammi 18 kannet (kuni 25 kannet minimaalne kuutasu).
  • Käibemaksukohuslasest ettevõte: näiteks 1müügiarve, 9 ostuarvet, lisaks 16 ostustšekki, millest 6 on tasutud ettevõtte kaardiga ja 10 eraisiku kaardiga ning kuuluvad hüvitamisele, 1 palgasaaja, pangaväljavõttes on 20 rida, tasub raamatupidamisteenuse eest 102€+km. Selliste andmete alusel tekib raamatupidamisprogrammi 41 kannet (2€x41= 82€). Lisaks deklarartsioonide esitamine Maksu- ja Tolliametile 2×10€.

Kannete arvu suurendab lisaks ostu-ja müügiarvete kokkulugemisele ka palgaarvestuse kanded, põhivara amortisatsiooni kanded ja muud vajalikud korrigeerimised. Kannete täpse arvu saab Raamatupidaja teada alles pärast perioodi andmete sisestamist raamatupidamistarkvarasse.

Kliendid kelle algdokumendite kogus on kuust kuusse enam vähem sama võib valida kindla kuutasupõhise hinnastamise. Sellisel juhul lepitakse raamatupidamisbürooga lepingut sõlmides kokku kindel kuutasu, mis ei arvesta mõningaste kannete kõikumisega kuude lõikes. Kliendil on teada igakuine kulu raamatupidamsiteenusele ja saab arvestada sellega eelarve koostamisel. Kuutasu korrigeerimised tehakse vajadusel kord aastas.

Arvestades iga ettevõtte eripära on ka raamatupidamisteenusele kuluv tasu erinev. Seetõttu on allpool toodud kannete arvud ja hinnad näitlikud. Kõige otstarbekam on saata Meile hinnapäring kus palume kirjeldada, mis on Teie ettevõtte põhitegevusalaks ja milliseid teenuseid soovite osta raamatupidamisbüroolt. Hinnapäringu saab esitada ka kirjutades e-posti aadressile info@kermarc.ee või helistades telefonile +372 50 34410. Vajadusel võtab Raamatupidaja Teiege enne hinnapakkumise tegemist info täpsustamiseks ühendust.  Vajaliku info olemasolul ei lähe pakkumise tegemiseks kauem kui üks tööpäev.

Raamatupidamisteenuse hinnakiri osaühingule

kuni 25 kannet 40€/kuu
kuni 50 kannet 2€/ kanne
kuni 100 kannet 1,40€/ kanne
kuni 150 kannet 1,20€/ kanne
kuni 200 kannet 1,10€/ kanne
kuni 250 kannet 0,95€/ kanne
kuni 300 kannet 0,87€/ kanne
kuni 350 kannet 0,80€/ kanne
alates 351… kokkuleppel
Raamatupidamisteenus sisaldab:
  • algdokumentide kontroll ja sisestamine progammi;
  • sularaha arvestus (kassa sisse/välja);
  • arveldused aruandvate isikutega;
  • põhivara arvestus;
  • ostu-müügireskontro;
  • igakuine aruandlus ettevõtte esindajale e-postiga;
  • konsultatsioon;
  • Costpocketi 1 kasutaja paberkandjal dokumentide pildistamiseks.

Hindadele lisandub käibemaks 20%.

Lisateenused

Palgaarvestus 5€/in
Majandusaasta aruanne al 70€
Maksudeklaratsioonid 10€
Statistikaaruanne 20€/tk
Pangatoimingud 0,20€/tk
Vanade perioodide korrastamine kokkuleppel
Müügiarvete koostamine raamatupidaja poolt 3€/tk
Müügiarvete koostamine Merit Aktivas kliendi poolt 0€/tk

Hindadele lisandub käibemaks 20%.