Raamatupidamisteenus osaühingule

Traditsiooniline raamatupidamisteenus osaühingule on suunatud eelkõige väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele, kelle raamatupidamise korraldamine nõuab vähem, kui ühe täiskohaga Raamatupidaja palkamine ning sellest teenusest tekib reaalne rahaline kokkuhoid.Raamatupidamisteenus osaühingule selles füüsikalises mõttes korraldatakse raamatupidamisteenust pakkuvas firmas

Alustava ettevõtte ja väikeettevõtte raamatupidamine

Raamatupidamisteenust pakkuva ettevõtte ülesandeks on kokku koguda perioodi dokumendid, mille alusel Raamatupidaja sisestab andmed raamatupidamistarkvarasse ning mille alusel koostatakse hiljem aruanded ettevõtte juhtkonnale, Maksu- ja TolliametileStatistikaametile ning teistele kokkulepitud osapooltele. Kui klient soovib, teostab raamatupidaja ka pangamakseid ning muid arvepidamise ning finantsjuhtimisega seotud töid, aidates selliselt ettevõtjal keskenduda oma põhitegevusele.

Mugavus

Dokumendivahetus  toimub vastavalt kliendi soovidele. Meile saab soovi korral tuua dokumendid ise kohale, saab saata postiga, kulleriga või e-posti teel. Veel mugavam on kui raamatupidaja tuleb dokumentidele ise järgi kliendiga eelnevalt kokkulepitud kohta. Soovi korral saab klient kasutada raamatupidamisbüroo tarkvara müügiarvete koostamiseks ja edastamiseks enda klientidele.

Hinnad

Teenuse hinnad kujunevad põhiliselt kahel viisil- mahupõhine ehk dokumentide kogusel põhinev arvestusmeetod või kindlal kuutasul põhinev arvestusmeetod.

Mahupõhise ehk dokumentide kogusel põhineva arvestusmeetodi korral liidetakse kokku kõik müügiarved, ostuarved, kulutšekid, pangaväljavõtte read (va panga teenustasud, mis liidetakse kokku) ja saadakse kannete arv. Näiteks üks ostuarve=üks kanne. Ühe ostuarve tasumine= üks kanne. Kannete arvu suurendab lisaks ostu-ja müügiarvete kokkulugemisele ka palgaarvestuse kanded, põhivara amortisatsiooni kanded ja muud vajalikud korrigeerimised. Kannete täpse arvu saab Raamatupidaja teada alles pärast perioodi andmete sisestamist raamatupidamistarkvarasse.

Kliendid kelle algdokumendite kogus on kuust kuusse enam vähem sama võib valida kindla kuutasupõhise hinnastamise. Sellisel juhul lepitakse raamatupidamisbürooga lepingut sõlmides kokku kindel kuutasu, mis ei arvesta mõningaste kannete kõikumisega kuude lõikes. Kliendil on teada igakuine kulu raamatupidamsiteenusele ja saab arvestada sellega eelarve koostamisel.

Arvestades iga ettevõtte eripära on ka raamatupidamisteenusele kuluv tasu erinev. Seetõttu on allpool toodud kannete arvud ja hinnad näitlikud. Kõige otstarbekam on saata Meile hinnapäring kus palume kirjeldada, mis on Teie ettevõtte põhitegevusalaks ja milliseid teenuseid soovite osta raamatupidamisbüroolt. Hinnapäringu saab esitada ka kirjutades e-posti aadressile info@kermarc.ee või helistades telefonile +372 50 34410. Vajadusel võtab Raamatupidaja Teiege enne hinnapakkumise tegemist info täpsustamiseks ühendust.  Vajaliku info olemasolul ei lähe pakkumise tegemiseks kauem kui üks tööpäev.

Raamatupidamisteenuse hinnakiri osaühinguele

kuni 25 kannet 30€
26-50 60€
51-60 70€
61-70 80€
71-80 90€
81-90 100€
91-100 110€
101-110 120€
111- kokkuleppel
Raamatupidamisteenus sisaldab:
  • algdokumentide kontroll ja sisestamine progammi;
  • sularaha arvestus (kassa sisse/välja);
  • arveldused aruandvate isikutega;
  • põhivara arvestus;
  • ostu-müügireskontro;
  • igakuine aruandlus ettevõtte esindajale e-postiga;
  • konsultatsioon

Hindadele lisandub käibemaks 20%.

Lisateenused

Palgaarvestus 2,50€/in
Majandusaasta aruanne al 64€
Maksudeklaratsioonid 10€
Statistikaaruanne 20€
Pangatoimingud 0,20€/tk
Vanade perioodide korrastamine kokkuleppel

Hindadele lisandub käibemaks 20%.